Ako som bol v Bratislave a pršalo, a potom som sa vrátil z Bratislavy a stále pršalo

Pred dvoma dňami som na jeden deň opustil pohodlie domova a vybral sa na výlet za kamarátkou do Bratislavy. Už sme sa dlho nevideli, tak preto.

Tu je zopár obrázkov z toho výletu.

DSC08568_20150817

Chudák staručký most už vôbec nikde nie je. Ako môžu nahradiť Starý most novým Starým mostom?

DSC08574_20150817

Zato tento krásny dom s kotvou a pohnutou históriou stále je tam, kde ho v roku 1930 funkcionalisticky postavili.

DSC08604_20150817

Aj pekné nábrežie stále je.

Mal som v pláne oveľa viac fotiť, avšak väčšinu výletu pršalo a keď fotíte s manuálnymi objektívmi, skoro zistíte, že s dáždnikom v jednej ruke to vôbec nejde.

DSC08575_20150817

A tam sme my! Budete si musieť vystačiť s touto maličkou veľkosťou, lebo tam máme príliš zdeformované tváre a nevyzerá to vôbec reprezentatívne zbližšia.

Kamarátka, za ktorou som bol, sa volá Dominika, volám ju Domček a robí super veci.

Táto stránka s krásnymi fotkami, le fôtky, je jej.

sukienka-1

A toto je jej sukienka.

mláčka

A toto je tá malebná mláčka, pri ktorej jej viala. Iba vďaka Domkinej pomoci s držaním dáždnikov mohol tento gif vzniknúť.

To je posledné, čo z Bratislavy mám. Boli sme aj v Mačkafé, no tam mi to moc pekné na fotenie neprišlo :|. Tak nemám fotky.

Tieto ďalšie sú už z Brna z okolia Grandhotela, pretože keď som vystúpil z autobusu, všetko kvôli dažďu tak pekne svietilo, že som musel napriek nemu vybrať foťák a nechať jeho aj seba trochu zmoknúť.

budík budíček

Tento krásny budíček som dostal ako darček :3. Niekedy aj tiká. Hoci nie príliš často. Ale na tom nezáleží, lebo je krásny a starý a malinký.

dážď-2Tento darček mi zase nachystalo mesto a jeho podnebie.

grandhotel-2

Toto mi úplne pripomenulo prvý deň (noc), kedy som išiel fotiť so svojim vtedy novým objektívom Canon FD 50mm f1.4. Bolo presne takto mokro a pršalo akurát tak slabo, že netrebalo dáždnik a foťák príliš netrpel, no dosť na to, aby bolo všetko mokré a lesklé a čiernofarebné.

policajné-svetlá

Tuto, na Nových Sadoch, sa dialo niečo policajno-zločineckého charakteru.

svetielka-v-šaline-cez-kvapkyA pár sekúnd pred konečnou zastávkou som sa predral na koniec električky a pomedzi ľudí odfotil toto. Odporúčam pozerať sa na lampy vpravo hore. Vďaka nim to vyzerá, že ten gif ide úplne donekonečna.


Toľko o mojom výlete.

Miš out.

10 thoughts on “Ako som bol v Bratislave a pršalo, a potom som sa vrátil z Bratislavy a stále pršalo

Napíš sem nejaký ten komentár